C C C C A+ A A- X

Съобщение относно начина на работа в Районен съд Плевен и обявеният конкурс

Дата на публикуване 16 март 2020 Последна редакция 16 март 2020 Новини Отпечатай

Във връзка с обявеното от Народното събрание на Република България на 13.03.2020 г. извънредно положение във връзка с разпространението на коронавирусната инфекция (COVID-19) в периода от 13 март 2020 г. до 13 април 2020 г. и решение на Съдийската колегия на ВСС по протокол № 9 от извънредно заседание, проведено на 15 март 2020г.

         Подаването на всякакъв вид книжа в Районен съд - Плевен се извършва по пощата или по електронен път.

Справките по дела  се извършват САМО по телефон – 064/ 89 29 62 или по електронен път на имейл адрес: admin@rspleven.eu

 

Забранява се достъпа до съдебната сграда на граждани, страни по дела, вещи лица, преводачи, адвокати и всички други лица, освен призованите и насрочени за разглеждане дела, указани в Заповед № РД-03-54/16.03.2020 г. на и.ф. административен ръководител-председател на Плевенски районен съд.

Преустановява се  връчването на призовки, съдебни книжа, съобщения по всички дела, с изключение на делата, указани в Заповед № РД-03-54/16.03.2020 г. Призоваването се извършва по телефон или по електронен път.

Считано от 16.03.2020 година се преустановява приема на документи на кандидати за обявения конкурс със Заповед № РД-03-32/20.02.2020 г. за длъжностите „Съдебен деловодител„  и „Призовкар“ при Районен съд – Плевен до отпадане на извънредното положение.  Удължава се срока за прием на документи със  7 /седем/ дни, считано от датата на отпадане на извънредното положение.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация